معرفی قابلیت InstaView در یخچال LG

یخچال یکی از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه است. حتی پیش از اختراع برق و وجود تکنولوژی‌های امروزی مردم از یخچال‌های طبیعی برای خنک نگه‌داشتن مواد استفاده می‌کردند. ال جی در طی سال‌های گذشته انواع و اقسام مدل‌های یخچال فریز را با اندازه‌ و مدل مختلف روانه‌ی بازار کرده است ال جی همه چیز را در نظر گرفته است. یخچال‌ هوشمند الجی دارای امکانات مختلفی است که باید متناسب با نیازتان خرید یخچال الجی خاصی را مد نظر داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های این یخچالها می توان به تنوع در مدل، استفاده از فیلتر بهداشتی، عیب یابی هوشمند، سیستم جریان هوا چندگانه، صدای بسیار کم، کمپرسور اینورتر خطی و ده ها فناوری دیگر می باشند. در ضمن این یخچالها بسته به مدل بیشتر در کشورهای کره و چین مونتاژ می شوند.

قابلیت اینستاویو در یخچال چیست؟

آیا می توانید بدون باز کردن درب یخچال، مواد داخل آن را ببینید؟!! یخچال Instaview ال جی یک یخچال درجه یک است که ویژگی ها و فناوری های پیشرفته ای را ارائه می دهد که هیچ یخچال دیگری در بازار آنرا ارائه نمی دهد. Instaview یک یخچال شیک و شیک است که برای خانه های مدرن مناسب است. این یخچال دارای ظرفیت های مختلفی در انواع مدل است که فضای کافی را برای نگهداری تمام مواد غذایی و نوشیدنی های شما فراهم می کند.

این سری از طراحی Instaview Door-in-Door است که به شما امکان می دهد بدون باز کردن درب یخچال را ببینید. ویژگی Instaview یک فناوری منحصر به فرد و نوآورانه ال جی است که به شما امکان می‌دهد دو بار به صفحه شیشه‌ای ضربه بزنید تا محتویات داخل یخچال را با روشن شدن آن مشاهده کنید و آنچه را که نیاز دارید آسان‌تر پیدا کرده و همزمان در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

سایر ویژگی های یخچال اینستاویو ال جی

یخچال ال‌جی Instaview همچنین مجهز به فناوری SmartThinQ است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از گوشی هوشمند خود یخچال را کنترل کنید. برنامه SmartThinQ به شما امکان می دهد دما را کنترل کنید، تنظیمات را دستکاری کنید و زمانی که در باز است یا زمانی که برق قطع می شود هشدار دریافت کنید. این یخچال همچنین دارای صفحه نمایش لمسی با قابلیت اتصال به Wi-Fi است که دسترسی آسان به برنامه ها، دستور العمل ها و موسیقی مورد علاقه شما را فراهم می کند. صفحه نمایش لمسی نیز یک  با وضوح بالا است که ظاهر کلی یخچال را بهبود می بخشد.

یخچال ال‌جی Instaview دارای چندین ویژگی است که به خنک و تازه نگه داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند. یکی از این ویژگی ها، کمپرسور خطی است که به جای درایو رفت و برگشتی معمولی، از درایو پیستونی استفاده می کند. این فناوری به کاهش مصرف انرژی، نویز و لرزش کمک می کند و در عین حال دوام و قابلیت اطمینان را نیز افزایش می دهد.

Instaview همچنین دارای فناوری Door Cooling+ است که به حفظ دمای داخل یخچال کمک می‌کند تا هر زمان که در باز می‌شود، هوای خنک پخش شود. این ویژگی به تازه نگه داشتن غذا و نوشیدنی برای مدت طولانی تری کمک می کند. این یخچال همچنین دارای یک سیستم جریان هوای چندگانه است که هوای سرد را به طور یکنواخت در سرتاسر یخچال پخش می‌کند و نقاط داغ را از بین می‌برد و اطمینان می‌دهد که همه چیز در داخل آن تا حد عالی خنک می‌شود.

Instaview همچنین دارای یک فناوری Smart Diagnosis است که به شما امکان می دهد با استفاده از تلفن هوشمند خود، مشکلات یخچال را عیب یابی کنید. این ویژگی با اجتناب از تعمیرات پرهزینه به صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کند.

علاوه بر این

یخچال ال‌جی اینستاویو مجهز به سیستم تصفیه آب می باشد توسط یک سیستم فیلتراسیون ۳ گانه، بسیاری از آلاینده های متداول آب را حذف می‌کند. با مخزن استیل ضدزنگ این یخچال ، میزان آب خروجی را در دو حالت “آب دهی مستمر” و یا “آب دهی با حجم‌های مشخص” می‌توان انتخاب کرد. وجود میز کشویی زیر آبریز آن، استفاده از ظروف بزرگ و کوچک برای پرکردن آب را، راحت‌تر کرده است.

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته شامل فیلتر4 لایه جهت از بین بردن گردوغبار، قارچ ، باکتری و بوی نامطبوع است. فن منحصر به فرد این سیستم و کانال‌های هوای داخل یخچال به منظور تصفیه کامل هوای داخل یخچال می باشد.
این فیلتر بهداشتی باکتریهای داخل یخچال را از بین برده و هوای پاک و تازه برای مواد غذایی مهیا می کند

Fresh 0 Zone روی دمای تقریباً ۰ درجه سانتیگراد کنترل می‌شود و کمک می‌کند تا بدون اینکه وقت خود را برای ذوب کردن یخ غذا تلف کنید آن را طبخ کنید. صرفه‌جویی در وقت با حفظ تازگی مواد غذایی! کشوی با کمترین دما در یخچال برای نگهداری گوشت، ماهی، میوه و سبزیجات ایده آل است. طراوت، عطر، رنگ و طعم غذا را برای مدت طولانی تری حفظ می کند.

با کشوی نگهدارنده رطوبت در یخچال ال جی، رطوبت اضافی به جای اینکه مواد غذایی را خیس و فاسد کند، از مواد غذایی تبخیر شده و روی جداره مشبک می‌نشیند؛ بنابراین رطوبت متعادل و مناسب در محفظه حفظ خواهد شد. همچنین قفسه های یخچال ال جی از جنس شیشه‌های حرارت‌دیده بسیار مستحکم می‌باشند به طوری که می‌توانند اقلام سنگین شما را تا ۱۵۰ کیلوگرم تحمل کنند.

چرا Instaview بهترین یخچال فریزر است؟

یخچال فریزر ال‌جی Instaview به دلیل ویژگی‌های پیشرفته، فناوری‌های نوآورانه و طراحی شیک، بهترین یخچال موجود در بازار است. Instaview یک یخچال درجه یک است که فضای کافی را برای همه غذاها و نوشیدنی های شما فراهم می کند، در حالی که ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد که به خنک و تازه نگه داشتن همه چیز برای مدت طولانی تری کمک می کند. از آنجایی که انواع مختلف یخچال ال جی در فروشگاه بانه90 موجود می باشد بنابراین قیمت یخچال فریزر ال جی متنوع است.

سخن آخر

در بالا ویژگی اصلی یخچال فریزر اینستاویو ال جی معرفی شد که می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از این سری را برای خود تهیه کنید. برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق می توانید در واتس اپ یا از طریق تماس تلفنی از راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید. در ضمن برای دیدن قیمت یخچال اصلی، قیمت لباسشویی بانه، قیمت مایکروویو و سولاردوم، قیمت ظرفشویی خارجی و تلویزیون برند اصلی  از وب سایت ما دیدن فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *