بهترین ماشین لباسشویی برای جهیزیه عروس

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی هستید، مهم است که نیازهای خود را درک کنید و بدانید که چه نوع ماشین هایی وجود دارد. در این عصر مدرن، انواع مختلفی از ماشین لباسشویی ها با ویژگی های متفاوت وجود دارد. بنابراین، هنگام خرید ماشین لباسشویی، سردرگمی بسیار طبیعی است. اما شما با اطلاعات مناسب می توانید بهترین ماشین لباسشویی را داشته باشید که منطبق با نیاز های شخصی شما باشد. بنابراین قبل از اینکه بیرون بروید و یک ماشین لباسشویی به خانه بیاورید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در مورد ماشینی که می‌خرید بدانید.

بهترین و اساسی ترین ویژگی های ماشین لباسشویی شامل برنامه های شستشو، سرعت چرخش، نوع بارگیری، سیستم قفل کودک، دوام و طراحی، تمیز کردن با بخار و غیره می باشد. با این حال، برای مدل های درب بالا و باردرب از جلو، ویژگی ها ممکن است کمی متفاوت باشد. هر چند هر وقت صحبت از بهترین ها است بوش، ال جی و سامسونگ همیشه جزو این لیست می باشند.

در ضمن از آنجایی که در شرف تشکیل خانواده هستید بنابراین برای یک خانواده کوچک (تا 3 نفر) ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی راحت جوابگوی شما خواهد بود. به این منظور ما در این مطلب بیشتر مطالب حول معرفی مدلهای 7 و 8 کیلویی می باشد. برای دیدن همه مدلهای فروشگاه لطفا از وب سایت ما دیدن فرمایید.

ویژگی های مهم در خرید لباسشویی

میزان چرخش در دقیقه

بسته به پارچه و نوع لباسی که می خواهید، چرخه چرخش که با دور در دقیقه (rpm) نشان داده می شود مهم است. لباسهای ظریف را فقط باید در یک چرخه 300-500 دور بچرخانید، در حالی که سایر موارد می توانند تا 1000 دور در دقیقه و بالاتر بروند.

کارایی و میزان مصرف آب و برق

ماشین لباسشویی شما در صرفه جویی در مصرف برق و آب چقدر کارآمد است؟ یک ماشین لباسشویی اقتصادی به معنای صرفه جویی  در آب و برق در طولانی مدت است.

اندازه لباسشویی

ماشین‌های درب از بالا نسبت به ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک درب جلو باریک‌تر هستند. آیا لازم است ماشین لباسشویی خود را در گوشه ای تنگ قرار دهید؟ یا می توانید فضای اضافی را تامین کنید همچنین هر اندازه لباسشویی دارای ظرفیت بالاتری باشد حجم آن نیز بالاتر است. پس قبل خرید به میزان فضایی که در اختیار دارید نیز دقت داشته باشید.

ظرفیت ماشین لباسشویی

هم چنین به تعداد اعضای خانواده خود توجه کنید اگر تا ۳ نفرهستید مدلهای ۷ کیلویی و اگر بیشتر هستید یکی از ظرفیتهای ۸ به بالا را مد نظر قرار بدهید. باید در نظر بگیرید که اگر خانواده ۳ نفری دارید و بخواهید لباسشویی ۱۰ کیلو خریداری کنید که اصلا به آن ظرفیت نیاز ندارید.

قابلیت بخارشور ؟

بخار شور در ماشین لباسشویی به معنی شستشو با بخار است که در برنامه و یا آپشن های آن با SteamWash نام گرفته است. در این سیستم شستشو با دمای بالا می رود و اب به همراه شوینده به بخار تبدیل می شود. حباب های ریز آنتروپی و جنبجوش بالایی را دارند و به راحتی در الیاف لباس نفوذ می کنند و در سریعترین زمان لکه ها را از روی لباس ها بر می دارند. بنابراین اگر پوست حساس دارید این قابلیت که در تعدادی از لباسشویی  موجود است می تواند مفید واقع شود.

لباسشویی خشک کن دارد؟

اگر زندگی پرمشغله‌ای دارید و زمانی برای شستشو ندارید یا در محیط شرجی قرار دارید که لباسها به سختی خشک می شوند، ماشین لباسشویی با خشک‌کن داخلی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

جنس و برند

قطعا خرید لباسشویی برندی همچون ال جی، بوش و سامسونگ می تواند برایتان گرانتر از مدلهای بی کیفیت تمام شود. ولی در دراز مدت این مدلها با صرفه جویی در مصرف آب و برق، همچنین طول عمر با راندمان بالاتر با بهترین نتیجه شستشو شما برای مدت طولانی تری از خرید و تعمیر دستگاه بی نیاز خواهد کرد.

چرخه پیش شستشو

برنامه پیش شستشو در ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس‌ های بسیار کثیف و لکه‌ دار استفاده می‌ شود. در این برنامه لباس‌ ها قبل از شروع چرخه شستشوی اصلی به طور مختصر با آب سرد یا گرم (با توجه به تنظیمات لباسشویی) شسته می‌ شوند تا لکه‌ ها و کثیفی‌ های سطحی از آنها پیش از شستشوی اصلی حذف شود. بنابراین اگر لباسهایتان به علت نوع فعالیت و شغل، دارای لکه های سخت می باشند، باید به دنبال لباسشویی باشید که دارای این برنامه باشد تا از آن بهترین نتیجه را بگیرید.

معرفی بهترین ماشین لباسشویی برای جهیزیه عروس

لباسشویی LG 2J3

این مدل از ماشین لباسشویی ال جی پرفروش ترین اما در عین حال ارزان ترین آنها محسوب می شود. این دستگاه از طراحی ساده و زیبایی برخوردار می باشد، اما در همان طراحی خود صفحه نمایشی LED را در خود جای داده است که امکان دسترسی راحت و ساده تر را به برنامه های مختلف فراهم می کند تا کودکان یا افراد میان سال نیز امکان استفاده از آن را داشته باشند.

این دستگاه لباس های شما را تا وزن ۷ کیلوگرم می تواند در خود جای دهد یعنی برای خانواده هایی با جمعیت ۳ تا ۵ نفر بسیار مناسب می باشد، نیروی متحرکه لباسشویی به وسیله موتور اینورتر دایرکت درایو تأمین می شود که علاوه بر تولید صدای پایین از مصرف انرژی بسیار کمی هم برخوردار می باشد.

سرعت چرخش موتور آن ۱۲۰۰ دور در دقیقه می باشد، علاوه بر شستشوی فوق العاده لباس ها می تواند خشک کردن را هم به بهترین نحو ممکن انجام دهد ، قابلیتی بسیار مفید دارد یعنی  با استفاده از فناوری Smart Diagnosis دستگاه سریعاً می تواند به رفع عیب و اشکال بپردازد یا راه حل آن را در اختیار شما قرار دهد. این دستگاه از فناوری TurboWash برخوردار می باشد یعنی لباس های شما را می تواند به حالت دست شستشوی دهد و همچنین ۱۰ برنامه ی شستشوی را در خود جای داده است که با این برنامه ها می تواند لباس هایی مانند کتان، پشم، نخی و… را به راحتی شستشوی دهد.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80

لباسشویی WW80 سامسونگ با ظرفیت 8 کیلوگرم تمام دارای اکثر فناوری های به دست آمده در صنعت ماشین لباسشویی را داراست بنابراین نیازهای یک خانواده با جمعیت متوسط امروزی را به راحتی پوشش می دهد. موتور دیجیتال اینورتر آن با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه می چرخد و مصرف انرژی و لرزش و سروصدا به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

طراحی این لباسشویی زیبا و سلیقه ای است. رنگ سیلور و سفید در کنار ویژگی براق گونه ی آن جذابیت خاصی به فضای مورد استفاده می بخشد. این لباسشویی در ضمن کارایی زیاد و فناوری های جدید کاملا کم مصرف بوده و رده ی انرژی مصرفی آن ++A است. صفحه نمایش بزرگ برای آن اتخاذ شده که کنترل آن توسط این صفحه نمایش صورت می گیرد. این مدل دارای قیمت لباسشویی سامسونگ  اقتصادی می باشد بنابراین اگر قصد خرید لباسشویی اقتصادی از برند معتبر دارید این مدل را فراموش نکنید.

ماشین لباسشویی بوش 8 کیلو مدل WAG28492

باید گفت که رنج قیمت ماشین لباسشویی بوش در بیشتر موارد بالاتر از محصولات با کیفیت ال جی و سامسونگ می باشد پس اگر دنبال خرید ماشین لباسشویی بوش هستید زیاد دنبال قیمت نباشید. ماشین لباسشویی بوش مدل WAG28492 عرضه بازار شده که اگر در یک خانواده ۳ یا ۴ نفره زندگی می کنید، این دستگاه دقیقاً اندازه مناسبی با ظرفیت ۸ کیلوگرم دارد. لباسشویی بوش WAG28492 به شما کمک می کند هر بار به یک نتیجه عالی برسید، زیرا نمایش مقدار بار از شما به شما کمک می کند تا بهترین نتایج را در هر چرخه شستشو دریافت کنید. تأخیر زمان پایان، توقف آبکشی و دکمه شروع/مکث به شما این امکان را می دهد که کارهای خانه را با کارایی بیشتری انجام دهید.

خرید ماشین لباسشویی ارزان قیمت و با کیفیت

اگر هم دنبال مدل های به صرفه تر هستید، می توانید از مدل های ماشین لباسشویی یونیوا و ماشین لباسشویی هایسنس موجود در  فروشگاه بانه 90 دیدن فرمایید در اینجا ارزان قیمت به معنی جنس بنجل و بی کیفیت نیست چون در غیر این صورت باشد در بازارهای پر رقابت امروزی شرکتی میتواند از رقابت تنگاتنگ سالم بماند، باید محصول با کیفیت و قیمت مناسب تولید کنند، که این شرکت ها (خصوصا هایسنس) تا حدود زیادی توانسته اند این مهم دست پیدا کنند و محصولاتشان علاوه بر اسیا تا اروپا و حتی آمریکای شمالی رسیده اند و مشتریان خاص خود را دارند.

سعی و تلاش این برندها این است که لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب را روانه بازار کنند تا شما با خیال راحت بتوانید با مبلغ کمتر صاحب ماشین لباسشویی با کیفیت مناسب شوید. ولی باید در ذهن داشته باشید که کیفت ساخت و امکانات سه برند اصلی ال جی، سامسونگ و بوش فوق العاده هستند و در صورت امکان، پیشنهاد اول ما هستند.

سخن آخر

در بخش قبل چند مدل از لباسشویی های برند ال جی را معرفی کردیم، برای دیدن سایر برندها از وب سایت ما دیدن فرمایید. اگر دنبال قیمت مناسب لوازم خانگی و کم مصرف می باشید که دارای امکانات روز باشد مجموعه مدلهایی فروشگاه اینترنتی بانه۹۰ می توانند در لیست نهایی خرید شما باشد و با خرید هر کدام قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق میتوانید در واتس اپ یا از طریق تماس از راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید. در ضمن برای دیدن قیمت یخچال اصلی، قیمت لباسشویی بانه، قیمت مایکروویو و سولاردوم، قیمت ظرفشویی خارجی و تلویزیون برند اصلی از برندهای معتبر خارجی از وب سایت ما دیدن فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *