نحوه ترازکردن یخچال های ال جی

هنگام خرید یخچال LG جدید و یا تغییر محل جای یخچال، یکی از نکات مهمی که باید به آن دقت کنید ترازبودن و یا ترازنبودن یخچال است. ترازنبودن یخچال در بهره‌وری یخچال تاثیر مستقیم دارد و ممکن است برخی مکانیسم‌های آن را با مشکل مواجه کند. حتی گاهی تراز نبودن یخچال و عدم تنظیم صحیح پایه‌های آن ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی اساسی در یخچال شود که آن را نیازمند یک تعمیر اساسی کند. منظور از ترازبودن یخچال، ترازبودن صد در صدی آن نیست بلکه باید یخچال کمی به عقب خم باشد و جلوی آن از قسمت پشتی کمی بالاتر باشد. با فراگرفتن آموزش تراز کردن یخچال LG می‌توانید این کار را به راحتی خودتان انجام دهید.

این کارها را امتحان کنید

[ناترازی عمودی] آیا ارتفاع درب های یخچال متفاوت است؟
➔ یخچال را با استفاده از پیچ های تراز زیر درب یخچال همسطح کنید.

[ناترازی عمودی] تراز کردن ارتفاع درهای یخچال ساید بای ساید
1. ابزار تنظیم (آچار) همراه یخچال را تهیه کنید.
2. یکی از درهای یخچال را باز کنید و مهره قفل کننده زیر در را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا شل شود.
3. چرخاندن پین لولای تراز در جهت عقربه های ساعت، درب یخچال را پایین می آورد، در حالی که چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه های ساعت، درب را بالا می برد.
درها را طوری تنظیم کنید که در یک ارتفاع باشند.
4. پس از تنظیم ارتفاع درها، مهره های قفل را در خلاف جهت عقربه های ساعت تا انتها بچرخانید تا سفت شوند.

نکته!!

برخی از مدل ها پیچ تراز ندارند.
در چنین مواقعی پایه های یخچال را بچرخانید تا یخچال تراز شود.

نحوه تنظیم ارتفاع درب پایین(قابل استفاده در برخی مدل ها)
در را باز کنید و با چرخاندن لولاهای همسطح در جهت عقربه های ساعت/ خلاف جهت عقربه های ساعت با استفاده از آچار، ارتفاع را تنظیم کنید.
※ تنظیمات تا 2 میلی متر قابل انجام است.
نحوه تنظیم ارتفاع درب مناسب
1. با استفاده از آچار، لولای تراز را در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا ارتفاع در را تنظیم کنید.
2. اگر بعد از اینکه آن را به حداکثر تنظیم کردید هنوز هم تراز نیست، می توانید با استفاده از گیره در ارتفاع را افزایش دهید.
※ یک گیره تراز 1 میلی متر به ارتفاع اضافه می کند.

بخش فروش یخچال

یخچال شما یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین لوازم خانگی شماست که می‌خواهید بیش از ۱۰ سال را با آن سپری کنید. بنابراین باید برای خرید یخچال خوب وقت کافی بگذارید و به اندازه کافی برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر تحقیق کنید. از آن جایی که تنوع برند، مدل و قیمت یخچال در بازار زیاد است ممکن است در انتخاب یک یخچال مناسب دچار سردرگمی شوید. نمایندگی رسمی لوازم خانگی خارجی در بانه دارای انواع اصلی و صددرصد ضمانتی یخچالهای برندهای معروف همراه با ضمانت نامه معتبر می باشد که میتوانید برای خرید با بخش فروش وب سایت تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را برای یک خرید امن و بی دردسر راهنمایی کنند.

چراباید به فروشگاه بانه۹۰ اعتماد کرد؟

۱ – اولین و مهمترین دلیل اعتما به ما، سابقه فعالیت با بیشتر از ۹ سال فروش حضوری و ۴ سال فروش اینترنتی در زمینه خرید لوازم خانگی – تلویزیونهای هوشمند – خرید انواع کولر گازی و همچنین فروشنده های با تجربه می باشد که در بازار پر از محصول تقلبی،تبدیل شده و فیک، مشتریان گرامی را برای یک خرید مناسب و ایمن راهنمایی و همچنین محصول ارسالی از طرف فروشگاه هم  کاملا نو اصلی و دارای کیفیت عالی می باشد.

۲- فروشگاه بانه ۹۰ جهت رضایت مشتریان خود از یکی از معتبرترین و امن ترین درگاه های بانکی کشور به نام “به پرداخت ملت” استفاده می کند.

۳- داشتن ۳ نماد اعتماد الکترونیک در بانه۹۰ که هر کدام از وزارت خانه و صنف مربوطه اخذ شده است، در زیر به صورت مختصر توضیح میدهیم:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *