بهترین تنظیمات کیفیت تصویر برای تلویزیون ال جی

شرکت ال جی تلویزیون های زیادی را روانه بازار کرده است. تلویزیون های ال جی با صفحه نمایش های LED و OLED با بهترین کیفیت ساخت وارد بازار شده اند. صفحه نمایش OLED یک تکنولوژی و فناوری جدید بوده که شرکت ال جی آن را به در چند سال اخیر در تلویزیون های خود قرار داده و با ارائه تصاویر با کیفیت بالا، کاربران خود را متعجب و متحیر کرده است. تلویزیون های OLED ویژگی های فوق العاده ای دارند و از زمان ارائه به بازار مخاطب پسند بوده و روز به روز به کارایی و امکانات  این تلویزیون ها افزوده می شود.

در سال 2024 تلویزیون های OLED با ویژگی و امکانات ویژه ای مانند پردازنده های هوشمند، سیستم صوتی قدرتمند، فناوری Nvidia G-Synce ، ویژگی HGiG و… در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. در رده بعدی هم خصوصا در 2 سال اخیر تلویزیونهایی با فناوری mini-led باعث تحول در کیفیت تصویر تلویزیون ها ال جی شده است. ولی بهر حال بهترین تلویزیون سال را هم خریداری کرده باشید، اما به خوبی تنظیم نشده باشد، می تواند خروجی تصویر نا امید کننده ای بدهد حتی شما را از خرید آن پشیمان کند. در ادامه بهترین تنظیمات تلویزیونهای ال جی را در مدلهای OLED، نانوسل و مدلهای LED را ذکر خواهیم کرد.

بهترین تنظیمات تلویزیون اولد ال جی

ال‌جی یکی از بهترین برندهای تلویزیون در جهان است، بنابراین جای تعجب نیست که بهترین تلویزیون‌های ال‌جی که امروزه در بازار پیدا می‌کنید، از پیشرفته‌ترین نمایشگرهایی هستند که تا کنون ساخته شده‌اند. این نه تنها یکی از بهترین سازندگان تلویزیون است، بلکه یکی از پرکارترین ها نیز می باشد. ال‌جی تمایل دارد تلویزیون‌های جدید زیادی را در طول هر سال عرضه کند، از نمایشگرهای سطح بالا که اغلب در جزو بهترین تلویزیون موجود در بازار تا تلویزیون های سطح ابتدایی که جزو مدل های کم‌هزینه هستند. اما با گزینه های بسیار زیاد، انتخاب بهترین تلویزیون ال جی برای شما می تواند چالش برانگیز باشد.

همیشه با خرید تلویزیونهای ال جی تنظیمات تصاویر تلویزیون شما روی پیش‌فرض‌ کارخانه تنظیم شده‌اند، اما برای استفاده حداکثری از تلویزیون، می‌توانید این تنظیمات را بسته به محیطی که در آن مشاهده می‌شود و همچنین سلیقه شخصی‌تان تغییر دهید و کیفیت پخش آنرا بهبود دهید. در زیر تنظیمات حالت تصویر پیشنهادی ال‌جی برای محیط‌های مختلف روشنایی آورده شده است: برای تنظیم تنظیمات تصویر خود به این مسیر بروید: Settings > All Settings > Picture Settings

بهترین تنظیمات تلویزیون OLED
تنظیمات (حالت)نور طبیعی (واضح)نور مصنوعی (استاندارد)اتاق تاریک (سینما)
کنتراست100 8585
روشنایی100
میزان وضوح تصاویر (Sharpness)302510
رنگ705050
Tint 000
دمای رنگC50C200
نور بکلایت Backlight / OLED LIGHT 1008080

علاوه بر قابلیت‌های تلویزیون، نور اتاق، بازتاب صفحه، تنظیمات تصویر و محتوای ویدیویی همگی بر تصویر واقعی که روی صفحه می‌بینید تأثیر می‌گذارند.

بهترین تنظیمات تصویر تلویزیون LED ال جی

در زیر تنظیمات تلویزیونهای حالت تصویر پیشنهادی برای محیط‌های مختلف روشنایی آورده شده است: برای تنظیم تنظیمات تصویر خود به این مسیر بروید:

Settings > All Settings > Picture Settings

سخن آخر
سخن آخر

در این مطلب، به بررسی تنظیمان مناسب تصویر تلویزون های ال جی پرداختیم اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید حتما با ما به اشتراک بگذارید. در فروشگاه بانه۹۰ می توانید انواع ریوت کنترل اصلی و شرکتی بسته به مدل و سال ساخت تلویزیون خود را خریداری کنید علاوه بر این فروشگاه دارای انواع لوازم خانگی اصلی ریز و درشت می باشد. برای دریافت قیمت تلویزیون ۲۰۲۴ ، قیمت لباسشویی و یا خرید سینما خانگی یا دریافت قیمت انواع یخچال می توانید با بخش مشاوره فروشگاه بانه ۹۰ تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *