اضافه کردن کیبورد فارسی به تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یک شرکت خوشه‌ای چندملیتی کره‌ای واقع در سئول است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیکس، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ موتورز، سامسونگ سی‌اندتی و سامسونگ فری اشاره کرد.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت تجاری تأسیس شد و در طول ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در پایان دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک گردید و در میانه دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌سازی و ساخت‌وساز وارد شد. ورود به این حوزه‌ها بود که سبب رشدهای بهدی آن گردید در حال حاضر محصولات سامسونگ از بهترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار می باشند..

میزان فروش تلویزیون سامسونگ

بر طبق آمار وب سایت statista سامسونگ در صدر پرفروشترین برند تلویزیون در آمریکای شمالی می باشد.

سامسونگ، غول الکترونیکی، همچنان در بازار جهانی تلویزیون به قدرت خود ادامه می دهد. سامسونگ که به خاطر فناوری پیشرفته و ویژگی‌های نوآورانه‌اش شناخته می‌شود، به‌طور مداوم مرزهای آنچه را که یک تلویزیون می‌تواند ارائه دهد، پشت سر گذاشته است. تلویزیون‌های QLED و Neo QLED آن‌ها دارای کیفیت تصویر استثنایی، رنگ‌های زنده و سطوح روشنایی بی‌نظیر هستند که آن‌ها را به بهترین انتخاب برای بینندگان باهوش تبدیل می‌کند.

چرا تلویزیون سامسونگ متمایز است ؟

فناوری صفحه نمایش QLED و Neo QLED پیشرو در صنعت
ویژگی های پیشرفته مانند وضوح 8K، HDR و ارتقاء کیفیت با هوش مصنوعی
زیبایی طراحی شیک و مدرن
پلت فرم تلویزیون هوشمند قوی با کنترل صوتی و خدمات پخش یکپارچه
طرفداران:
کیفیت تصویر بی نظیر و دقت رنگ
ویژگی های نوآورانه و فناوری پیشرفته
رابط کاربر پسند تلویزیون هوشمند
طیف گسترده ای از اندازه های صفحه نمایش و امتیاز قیمت

معایب:

قیمت بالا برای مدل های پرچمدار

ویژگی های کلی در تلویزیون هوشمند سامسونگ

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 

سیستم عامل تایزن در تلویزیون های سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم عامل دارای برنامه ها و آیکون های بیشتری است و سرعت و پردازش صفحات آن هم مناسب است که به دلیل اینکه ویژگی AI یا Atrtificial Inteligence را پشتیبانی می کند همرده بیساری از رقبا مانند WebOS الجی می باشد.  شما می توانید در تصویر زیر نمایش کلی سیستم عامل و منوی سیستم عامل تایزن را مشاهده فرمایید:

استفاده از پنل VA

VA مخفف vertical alignment است و نوعی فناوری صفحه نمایش LCD است. پنل های VA دارای بهترین کنتراست و عمق تصویر در میان دیگر پنل های نمایشگر میباشد، اما زاویه دید کمتر و زمان پاسخگویی( response times ) طولانی تر نسبت به IPS از معایب این پنل است. VA بیشتر در تلویزیونهای شرکت SAMSUNG مورد استفاده قرار میگیرد) هر چند سامسونگ  به طور محدودی از پنل IPS که زاویه دید بهتر با کنتراست پایین تر نیز استفاده کرده است.

با SmartThings همراه شوید

به تلویزیون هوشمند اجازه دهید که همه دستگاه‌های خانگی اطرافش را کشف کند، متصل کند و نشان بدهد. با SmartThings Hub توکار که از استانداردهای IoT مانند Matter، پشتیبانی می‌کند، امکان اتصال به دستگاه‌های سازگار مختلفی که کیفیت زندگی روزمره شما را ارتقا می‌دهند، فراهم شده است. نیازی به افزودن هاب یا دانگل نیست. کافی است Smart TV سامسونگ را به مغز خانه هوشمند تبدیل کنید.

با SmartThings همراه شوید!

به تلویزیون اجازه دهید که همه دستگاه‌های خانگی اطرافش را کشف کند، متصل کند و نشان بدهد. با SmartThings1 Hub توکار که از استانداردهای IoT مانند Matter، پشتیبانی می‌کند، امکان اتصال به دستگاه‌های سازگار مختلفی که کیفیت زندگی روزمره شما را ارتقا می‌دهند، فراهم شده است. نیازی به افزودن هاب یا دانگل نیست. کافی است Smart TV سامسونگ را به مغز خانه هوشمند تبدیل کنید.

تلفن و تلویزیون سازگاری کامل

تلفن هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و از امکانات سودمند آن لذت ببرید. محتوای تلفن همراه را روی صفحه بزرگ تلویزیون نمایش دهید یا محتوا را با قابلیت «نمای چندگانه» همزمان از تلفن و تلویزیون تماشا کنید. حتی می‌توانید از تلفن خود به‌عنوان کنترل از دور استفاده کنید. Smart TV سامسونگ با برنامه Apple TV و AirPlay سازگار است. اتصال دستگاه‌های Apple و پخش محتوا به کمک AirPlay امکان‌پذیر شده است. نمایش‌ها و فیلم‌های اختصاصی Apple Original را با برنامه Apple TV تماشا کنید. همه اینها بی‌وقفه از طریق Smart TV سامسونگ در دسترس است.

ریموت کنترل خورشیدی

داشتن SolarCell Remote که با نور شارژ می‌شود، بنابراین دیگر نیازی به تعویض سریع باتری نخواهید داشت(این ریموت در اکثر مدلها موجود می باشد). با SolarCell Remote پایداری را در آغوش بگیرید. این کنترل از راه دور که مجهز به یک پنل خورشیدی تعبیه شده در پشت خود است، امکان شارژ راحت را بدون نیاز به باتری‌ها یکبارمصرف ارائه می‌دهد.

ضمناً، می‌توانید از آن برای کنترل تلویزیون و دستگاه‌های متصل به تلویزیون نیز استفاده کنید و از استفاده از چندین دستگاه ریموت کنترل بی‌نیاز شوید. همه چیزهایی که نیاز دارید به‌آسانی در دسترس شماست.

قابلیت Upscaler

در تلویزیون های سامسونگ از قابلیت  ها و ویژگی های منحصر به فرد استفاده می شود. یکی از این ویژگی ها قابلیت ارتقای کیفیت تصویر است که Upscaler نام دارد. تلویزیون با این ویژگی با تکیه بر پردازنده پیشرفته تصویر، توانایی ارتقا کیفیت و نمایش جزئیات تصویر را تا حدی دارد و در تلویزیون های با این ویژگی می توان تصاویر کم کیفیت را با کیفیت بهتر تماشا کرد. از آنجایی که در مدهای پرچمدار از پردازنده بهتری استفاده می شود پس ارتقا تصویر بهتری دارند بنابراین یکی از دلایلی که قیمت تلویزیون پرچمدار سامسونگ بالاتر است، می تواند همین موضوع باشد.

اضافه کردن کیبورد فارسی به تلویزیون های سامسونگ

  • تلویزیون را روشن کنید و به منوی اصلی تلویزیون بروید.
  • از طریق کنترل تلویزیون، به دسته‌بندی “برنامه‌ها” (Apps) یا “اپلیکیشن‌ها” بروید.
  • در منوی برنامه‌ها، از اپلیکیشن “مارکت” یا “فروشگاه” که معمولاً با آیکون یک کیسه یا سبد خرید نمایش داده می‌شود، استفاده کنید. این برنامه به شما اجازه دانلود اپلیکیشن‌های جدید را می‌دهد.
  • در فروشگاه اپلیکیشن، به بخش جستجو بروید و “کیبورد فارسی” را در جعبه جستجو تایپ کنید.
  • در صفحه کیبورد، گزینه “نصب” (Install) یا “دانلود” (Download) را انتخاب کنید.
  • بعد از دانلود و نصب کامل، به تنظیمات تلویزیون بروید.
  • در تنظیمات، به قسمت “زبان و ورودی” (Language and Input) بروید.
  • گزینه “کیبورد و ورودی” (Keyboards and Input) را انتخاب کنید.
  • در این قسمت، کیبورد فارسی را به عنوان کیبورد پیش فرض انتخاب کنید.
سخن آخر

تلویزیون های سامسونگ بر طبق آمار منابع معتبر خارجی بیشتر از یک دهه است که عنوان پرفروشترین برند تولید کننده تلویزیون را به خود اختصاص داده است که این خود در این بازار رقابتی نشان دهنده کیفیت و مشتری مداری این برند کره ای می باشد، پس همیشه قبل از خرید تلویزیون هوشمند ، چند مدل سامسونگ را حتما در نظر داشته باشید.

اگر دنبال قیمت مناسب لوازم خانگی و کم مصرف می باشید که دارای امکانات روز باشد مجموعه مدلهایی فروشگاه اینترنتی بانه۹۰ می توانند در لیست نهایی خرید شما باشد و با خرید هر کدام قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق میتوانید در واتس اپ یا از طریق تماس از راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید. در ضمن برای دیدن قیمت یخچال اصلی، قیمت لباسشویی بانه، قیمت مایکروویو و سولاردوم، قیمت ظرفشویی خارجی و تلویزیون برند اصلی از برندهای معتبر خارجی از وب سایت ما دیدن فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *