مقایسه جاروبرقی های فیلیپس و بوش

بسیاری از افراد علاقه مند هستند که ابتدا دنبال برندهای تاپ تولید کننده جاروبرقی باشند و سپس بهترین مدل را برای خانه برگزینند. از آنجایی که جاروبرقی از اصلی ترین وسایل خانه می باشد، اکنون تولید کنندگان و برندهای زیادی در حال ساخت آن می باشند. تمیز کردن خانه دیگر ناراحت کننده نیست، زیرا از نازل های مخصوص استفاده می شود و جاروبرقی آنقدر پر سر و صدا نیست. اما باید در نظر داشته باشید که نمونه های پایه و تقلبی زیادی در بازار وجود دارد.

چنین جاروبرقی هایی به سرعت خراب می شوند. قبل از خرید باید محصول را به دقت مطالعه و قیمت جاروبرقی را مد نظر داشته باشید. شرکت های مختلف انواع مختلفی از این لوازم خانگی را تولید می کنند. همه در فن آوری های مختلف کیفیت و امکانات، متفاوت هستند. برای دیدن مدل های مختلف جاروبرقی به وب سایت بانه 90 مراجعه فرمایید و یا برای راهنمایی خرید بهتر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

بررسی جاروبرقی بوش

شرکت بوش یکی از قدیمیترین و محبوب ترین شرکتهای جهان است که در زمینه های مختلفی از جمله لوازم خانگی فعالیت می کند. محصولات این برند نامی، از چنان کیفیتی برخوردار هستند که از نظر قیمت با سایر برندها متفاوت بوده و از قیمتهای بالاتری برخوردار هستند. از جمله محصولاتی که از این برند وارد ایران می شود می توان به یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و اجاقهای گازی و برقی اشاره کرد.

جاروبرقی های بوش زبانزد خاص و عام شده اند و به معنای واقعی از کیفیت خارق العاده ای برخوردار هستند. ناگفته پیداست که باید قیمت جاروبرقی بوش نسبت به سایر برندها بیشتر است. البته باید این نکته را نیز اذعان داشت که خرید جاروبرقی از چنین برندی باید هم با سایر برنده تفاوت داشته باشد.

مزایا و معایب جاروبرقی بوش

محصولات بوش خود را به عنوان قابل اعتماد و با کیفیت معرفی کرده اند. اما هر برندی مزایا و معایب خود را دارد. معیارهای اصلی جاروبرقی بوش را در نظر بگیرید.

مزایا جاروبرقی بوش

قیمت متنوع و مقرون به صرفه، متمرکز بر مصرف کننده قشر متوسط.
مونتاژ با کیفیت بالا.
طراحی شیک
مدل های جدید شامل سیستم های صرفه جویی در انرژی
دستگاه های سیکلونیک دارای کیسه بزرگ هستند
بدون کمبود قطعات
مراکز خدمات در تمام شهرهای بزرگ وجود دارد

معایب جاروبرقی بوش:

برس های اضافی و فیلترهای قابل تعویض نسبتاً گران هستند.

مدت زمان کارکرد جاروبرقی بوش بیشتر به کاربران بستگی دارد. هر دستگاهی قوانین استفاده خاص خود را دارد و در صورت عدم رعایت آنها به ناچار، دستگاه خراب می شود. مدل های دارای ظروف برای جمع آوری گرد و غبار، اگرچه راحت تر هستند، اما نیاز به نظارت دقیق بر تمیزی فیلترها دارند. به طور کلی، بوش مزایای بسیار بیشتری نسبت به معایب دارد و این برند انتخاب خوبی برای خانه خواهد بود.

بررسی جاروبرقی فیلیپس

شرکت هلندی فیلیپس عمدتاً در تجهیزات پزشکی تخصص دارد. علاوه بر این، دارای واحدهایی است که با وسایل روشنایی سروکار دارند. یکی دیگر از زمینه های فعالیت، لوازم خانگی است. جاروبرقی فیلیپس کیفیت خوبی دارد و قیمت پایینی دارد. البته، هیچ چیز منحصر به فردی در چنین دستگاه هایی وجود ندارد، اما آنها تمام عملکردها را در بالاترین سطح انجام می دهند. به هر حال، عمر این محصولات بسیار طولانی است.

جاروبرقی های فیلیپس موتور قدرتمند و بسیار کارآمدی – بسته به مدل با توان و راندمان بالایی – دارند که مکش فوق‌العاده‌ی آن را تضمین می‌کند. این جاروبرقی ها دارای طراحی آیرودینامیکی PowerCyclone 7 است که مقاومت هوا را حین مکش به حداقل می‌رساند. داخل اکثر مدلهای سه نوع فیلتر و چند نوع سنسور آلرژی کار گذاشته شده است که طبق تایدیه ی بهداشت انگلستان با وجود این سنسور ها و فیلتر ها هیچ گونه میکروب و آلرژن به بیرون دستگاه انتقال پیدا نمیکند.

مزایا و معایب جاروبرقی فیلیپس

فیلیپس شهرت مناسبی در برای خود ایجاد کرده است. بسیاری از ما یک نام تجاری را با کیفیت و دوام مرتبط می‌دانیم. با این حال، جاروبرقی های فیلیپس همیشه و همیشه کامل نیستند.

جوانب مثبت:

مقاومت در برابر سایش و استهلاک
عملکرد – بسیاری از مدل ها به انواع “تراشه ها” مجهز هستند که در حین کار راحتی بیشتر را به ارمغان می آورن
سیم با طول بلند و پوشش محدوده وسیع
مدل های اخیر دارای قدرت بسیار بالا و صدای کم هستند.
نصب و تمام قطعات به طور قابل اعتماد ساخته شده است.

معایب جاروبرقی فیلیپس:

قیمت بالا همیشه قابل توجیه نیست. مدل هایی وجود دارد که در آن همه چند گزینه جزئی اضافه می شوند و هزینه آنها 40-50٪ افزایش می یابد.
لوازم گران قیمت.
برخی از قطعات و برس های اضافی را نمی توان در فروشگاه ها یافت، باید در مرکز خدمات سفارش دهید و منتظر تحویل آنها باشید.
اما فیلیپس مزیت مهم دیگری نیز دارد – برخلاف ال‌جی، می‌توانید به جاروبرقی‌های فیلیپس هم گران‌تر و هم مقرون به صرفه‌ اعتماد کنید. صرف نظر از کلاس دستگاه ها، همه آنها با کیفیت و قابل اعتماد ساخته شده اند.

مقایسه شرکت های تولید کننده جاروبرقی

همانطور که می بینید، هر برند ویژگی ها و نقاط ضعف خاص خود را دارد. با انتخاب یک تکنیک، ما نه تنها بر روی ویژگی های خاص تمرکز می کنیم، بلکه بر نظر مصرف کنندگان که طرفدار یک شرکت خاص اهستند نیز تمرکز می کنیم. برای درک بهتر اینکه کدام برند جاروبرقی بهتر است بخرید، محبوب ترین برندها (بوش و فیلیپس) را با هم مقایسه می کنیم. یک بررسی مقایسه ای در مقیاس رتبه بندی 5 امتیازی بر اساس نظرات مشتریان گردآوری شد.

سخن آخر

اگر به دنبال قدرت و ارگونومی هستید – قطعاً فیلیپس برنده خواهد بود. که هر مدل جدید را با دقت توسعه می دهد. بوش آلمانی ها همیشه به خاطر قدمت و دقت خود مشهور بوده اند. بوش این شهرت را حفظ کرده و جاروبرقی های واقعا قابل اعتمادی را به مشتریان ارائه می دهد. باید در نظر داشت که هر مدل عملکرد خاصی دارد. به عنوان مثال، خرید یک جاروبرقی جمع و جور برای یک خانه بزرگ عملی نیست. به سادگی می سوزد، زیرا برای چنین حجمی از کار طراحی نشده است. لازم است به اندازه کافی نیازها و قابلیت های یک دستگاه خاص را با هم مرتبط کنیم.

قبل از اینکه فکر کنید کدام جاروبرقی را بخرید، باید چندین گزینه را برای معیارهای مختلف با هم مقایسه کنید. علاوه بر این، نه تنها باید بدانید که کدام سازنده را بیشتر دوست دارید، بلکه تصمیم بگیرید که آیا جاروبرقی روباتیک مناسبتان است یا نه. هر دو جارو برقی ساخته بهترین شرکت های موجود می باشند و شما می توانید امکانات هر مدل و قیمت جاروبرقی را با هم مقایسه و مدلی را خریداری کنید.

اگر دنبال قیمت مناسب لوازم خانگی و کم مصرف می باشید که دارای امکانات روز باشد مجموعه مدلهایی فروشگاه اینترنتی بانه۹۰ می توانند در لیست نهایی خرید شما باشد و با خرید هر کدام قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق میتوانید در واتس اپ یا از طریق تماس از راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید. در ضمن برای دیدن قیمت یخچال اصلی، قیمت لباسشویی بانه، قیمت مایکروویو و سولاردوم، قیمت ظرفشویی خارجی و تلویزیون برند اصلی از برندهای معتبر خارجی از وب سایت ما دیدن فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *