ارتقا کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ

سامسونگ، غول الکترونیکی، همچنان در بازار جهانی تلویزیون به قدرت خود ادامه می دهد. تلویزیون سامسونگ که به خاطر فناوری پیشرفته و ویژگی‌های نوآورانه‌اش شناخته می‌شود، به‌طور مداوم مرزهای آنچه را که یک تلویزیون می‌تواند ارائه دهد، پشت سر گذاشته است. تلویزیون‌های QLED و Neo QLED آن‌ها دارای کیفیت تصویر استثنایی، رنگ‌های زنده و سطوح روشنایی بی‌نظیر هستند که آن‌ها را به بهترین انتخاب برای بینندگان باهوش تبدیل می‌کند.

بر طبق آمار وب سایت statista سامسونگ در صدر لیست پرفروشترین برند تلویزیون در آمریکای شمالی می باشد. تلویزیون‌های 4K سامسونگ به یک عنصر اصلی در خانه‌های مدرن تبدیل شده‌ و تصاویری خیره‌کننده را ارائه می‌کنند که تجربه سرگرمی خانگی را دوباره تعریف می‌کنند. برای درک واقعی وضوح تلویزیون 4K خود، پیکربندی صحیح تنظیمات تصویر ضروری است.

کیفیت تصویر تلویزیون خوب به چه معنی است؟

وقتی صحبت از خرید تلویزیونی با بهترین کیفیت تصویر می شود، تلویزیون با وضوح بالا نقطه شروع خوبی است. وضوح یک تلویزیون با تعداد پیکسل های افقی و عمودی که روی صفحه نمایش وجود دارد بیان می شود. نمایشگرهای با وضوح بالاتر به شما امکان می دهند بهترین جزئیات را در بازی ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود مشاهده کنید.

در حالی که وضوح تصویر تنها جنبه کیفیت تصویر نیست، مطمئناً مهم است و بسیاری از ما متوجه تفاوت بین یک تلویزیون با وضوح بالا و یک تلویزیون با وضوح پایین خواهیم شد. اکثر تلویزیون های امروزی حداقل کیفیت تصویر Full HD (FHD) را ارائه می دهند که گاهی اوقات به عنوان 1080p نیز شناخته می شود. اگر به دنبال تصویری با وضوح قابل قبول هستید، 1080p حداقل کیفیت تصویری است که باید به دنبال آن باشید.

مقایسه وضوح تلویزیون

سامسونگ سالهاست که در حال ساخت تلویزیون های باکیفیت بوده و هنوز هم به این کار ادامه می دهد. تکامل کیفیت تصویر – که هر ساله با صرف هزینه های هنگفت در بخش تحقیق و توسعه فناوری‌های نوآورانه به دست می‌آید – دلیلی است که مشتریان همچنان سامسونگ را انتخاب کرده و دوست دارند. ما می دانیم که پیکسل های بیشتر برابر است با وضوح بالاتر و در حالی که یک تلویزیون 4K وضوح واقعا شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

تفاوت کیفیت 4K و 8K

اگر به دنبال فراگیرترین تجربه تماشای موجود هستید، یک تلویزیون 8K می تواند در لیست بالقوه خرید شما باشد. در واقع، 8K چهار برابر بیشتر از یک تلویزیون 4K پیکسل و 16 برابر بیشتر از یک تلویزیون 1080p پیکسل ارائه می دهد. اگر به دنبال لذت بردن از تصاویر استثنایی در تلویزیون خود هستید

با خرید تلویزیون 8k ناامید نخواهید شد. این تلویزیون های نسل بعدی دارای نمایشگرهای هیجان انگیزی هستند که تصاویر واضح تر، اشباع رنگ بیشتر و تصاویر فوق العاده با جزئیات بالا را به رخ می کشند.

اما قبل از خرید تلویزیون باید یک نکته را در ذهن داشته باشید، اینکه در اندازه مثلا 55 اینچ از آنجایی که تعداد پیکسل 8k به اندازه ای زیاد است که به راحتی چشم آدمی نمی تواند تفاوت رزولوشن یک تلویزیون 8k و 4k را درک کند

بنابراین اگر دنبال خرید تلویزیون با صفحه نمایش کوچک هستید و از آنجایی که قیمت تلویزیون 8k به مراتب از قیمت تلویزیون 4k بالاتر است پس خرید تلویزیون 4k می تواند در این کیس به صرفه تر باشد.

فناوری ارتقا کیفیت تصویر به کمک هوش مصنوعی در تلویزیون های سامسونگ

علیرغم این واقعیت که بازار در حال حاضر پر از تعداد روزافزون نمایشگرهایی است که قادر به نمایش وضوح فوق العاده بالا مانند 4K و 8K هستند، بسیاری از بینندگان به دلیل نبود محتوای با این وضوح نمی توانند از تلویزیون خود لذت کافی را ببرند.

با این حال، با فعال کردن فناوری هوش مصنوعی در تلویزیون سامسونگ این مانع را می توان از بین برد. این به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تقریباً از هر فیلم یا نمایش تلویزیونی در هر کانالی با وضوح بالاتر بدون در نظر گرفتن کیفیت اصلی آن لذت ببرند.

به زبان ساده زمانی که در حال تماشای ویدیو و یا هر محتوایی با وضوح پایین مانند HD هستید هوش مصنوعی در تلویزیون سامسونگ می تواند کیفیت محتوا را بهتر کند (upscaling)، بنابراین از فیلم خود بهترین لذت را ببرید.

علاوه بر این، فناوری هوش مصنوعی تلویزیون سامسونگ، صدای تلویزیون را قادر می سازد تا برای صحنه های خاص، بدون نیاز به تغییر تنظیمات، بهینه شود. به عنوان مثال، اگر در حال تماشای یک بازی فوتبال هستید، تشویق تماشاگران برای بازآفرینی هیجان مسابقه تقویت می شود. یا اگر در حال دیدن کنسرت هستید، ممکن است صداهای با فرکانس پایین موسیقی برجسته شود تا تلویزیون صدایی غنی‌تر ارائه کند.

فناوری Pro Real Depth Enhancer Pro

Real Depth Enhancer Pro نواحی را که چشم فرد معمولاً در آنجا متمرکز می شود شناسایی می کند و بر این اساس، بیان عمق آن را افزایش می دهد. این به طور دقیق بلوک های متعددی از مینی ال ای دی ها را بهینه می کند و کنتراست پیش زمینه را افزایش می دهد، بنابراین می توانید از تصاویر سه بعدی واقع گرایانه در خانه لذت ببرید.

فناوری Samsung Knox Security

حریم خصوصی شما ایمن شده است. مطمئن باشید که پین ​​کدها، گذرواژه‌ها و سایر داده‌های خصوصی شما توسط Samsung Knox Security محافظت می‌شوند. لایه‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار از تلویزیون شما و دستگاه‌های متصل به آن در برابر فعالیت‌های غیرمجاز محافظت می‌کنند، در حالی که یک تیم امنیتی اختصاصی به‌روزرسانی‌های منظم را ارائه می‌کند که به حفظ امنیت تلویزیون شما کمک می‌کند.

فناوری SmartThings

به صورت یکپارچه دستگاه های هوشمند خود را به تلویزیون خود متصل کنید SmartThings Hub تا خانه هوشمند خود را با سادگی درست کنید. با هاب SmartThings داخلی، می‌توانید از تلویزیون سامسونگ خود برای اتصال دستگاه‌های هوشمند خود، حتی دستگاه‌هایی که به سازگاری Matter و HCA نیاز دارند، استفاده کنید، بنابراین نیازی به خرید یک هاب هوشمند جداگانه نیست.

فناوری AI Motion Enhancer Pro

وقتی یک نیروی هوشمند با یک جسم سریع برخورد می کند چه اتفاقی می افتد؟ AI Motion Enhancer Pro سامسونگ نوع حرکت روی صفحه را تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس آن تصاویر خروجی را بهینه سازی می کند و تاری اشیاء متحرک را کاهش می دهد. همچنین تماشای زنده مسابقات ورزشی هرگز به این وضوح و کیفیت نبوده است.

روی صداهایی که داستان را روایت می کنند تمرکز کنید

فناوری Active Voice Amplifier Pro

هر کلمه ای از دیالوگ را در برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه خود را از دست ندهید. فناوری هوش مصنوعی سامسونگ صدای صوتی را در صحنه‌های گفتاری شناسایی می‌کند، سپس آن را بر روی سایر صداها تقویت می‌کند، چه آهنگ‌های پس‌زمینه داخل صفحه‌نمایش و چه صداهای اطراف شما باشد.

پردازنده هوش مصنوعی تلویزیون سامسونگ

با قدرت Neo QLED به عنوان مغز تلویزیون خود، سرگرمی خود را به سطح جدیدی ببرید. پردازنده پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ از شبکه های عصبی برای یادگیری صحنه به صحنه استفاده می کند و تصویر و صدای شما را در یک تجربه تماشای باورنکردنی همه جانبه بهینه می کند.

فناوری Quantum Matrix Technology Pro

با این تکنولوژی به لطف LED های کوچک کوانتومی در مدلهای نئوکیولد سامسونگ، که به طور دقیق نور را کنترل می کند تا عملکرد و نمایش رنگ سیاه عمیق را افزایش دهد که دلیل نمایش کنتراست خارق العاده تلویزیونهای سامسونگ، این فناوری می باشد.

** بسته به مدل تلویزیون شاید یکی یا همه این فناوری ها در تلویزیون سامسونگ بکار رفته باشد.

سخن آخر

در این مطلب تعدادی از فناوریهای تلویزیون های هوشمند سامسونگ بر شمرده شدند، باید گفت بیشتر از یک دهه است که فروش تلویزیون سامسونگ در دنیا رتبه اول را دارد که این خود نشان دهنده کیفیت بالای این برند است. از آنجایی که مدل های تلویزیون سامسونگ بسیار گسترده می باشند و بنابراین قیمت تلویزیون هوشمند سامسونگ نیز متنوع است، برای دیدن همه مدل های از وب سایت بانه 90 دیدن فرمایید و برای راهنمایی بهتر نیز می توانید با دوستان ما در تماس باشید.

اگر دنبال قیمت مناسب لوازم خانگی و کم مصرف می باشید که دارای امکانات روز باشد مجموعه مدلهایی فروشگاه اینترنتی بانه۹۰ می توانند در لیست نهایی خرید شما باشد و با خرید هر کدام قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق میتوانید در واتس اپ یا از طریق تماس از راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید. در ضمن برای دیدن قیمت یخچال اصلی، قیمت لباسشویی بانه، قیمت مایکروویو و سولاردوم، قیمت ظرفشویی خارجی و تلویزیون برند اصلی از برندهای معتبر خارجی از وب سایت ما دیدن فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *