معرفی بهترین کولرگازی های 60000 بازار

امروزه خرید کولرگازی در ایران به شدت افزایش یافته است و اکثر مصرف کنندگان به دنبال خرید بهترین کولرگازی با طول عمر بالا هستند. سیستم های تهویه مطبوع برای خنک و راحت نگه داشتن خانه شما کلیدی ترین گزینه می باشند، اما پیدا کردن تهویه مطبوع مناسب می تواند تاحدودی دشوار باشد. اصطلاحات فنی و اصطلاحات تخصصی بسیاری وجود دارد که همراه با خرید کولرگازی باید بدانید و آنرا مد نظر قرار دهید که می تواند تشخیص اینکه کدام یک از بقیه بهترین گزینه برای خرید هستند را دشوار  می کند.

برای ساده‌تر کردن این فرآیند، ما در ادامه این مطلب بهترین و پرفروشترین مدل و مارک‌های تهویه مطبوع 60 هزار را معرفی می کنیم اگر قصد خرید کولرگازی 60 هزار را دارید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

مساحت تقریبی تحت پوشش

ظرفیت کولرگازی

15 متر مربع

9 هزار
25 متر مربع

12هزار

45 متر مربع

18 هزار
70 متر مربع

24 هزار

100 متر مربع

30 هزار
145 متر

36 هزار

180 مربع

48 هزار

200 متر مربع

60 هزار

    1. ** این مساحت پوشش تقریبی هستند، مساحت دقیق بیشتر به نوع برند و نوع موتور (T1 و T3) بکار رفته بستگی دارد.
    2. ** موتور T3 بیشتر از میانگین بالا و موتورT1 کمتر از میانگین بالا را پوشش خواهد داد.
عوامل زیر نیز در تعیین میزان ظرفیت کولر گازی می توان موثر دانست:

تعداد پنجره های موجود در فضای مورد نظر و نوع پنجره ها

منافذ موجود در محل مورد نظر که موجب خروج هوای خنک می شوند.

نوع دیوار های ساختمان و میزان انتقال گرما یا سرما از آنها

نوع سیستم روشنایی و تعداد آنها با توجه به ابعاد فضای مورد نظر

ارتفاع سقف فضای مورد نظر از موارد مهم به شمار می رود.

تعداد دفعات خروج و ورود افراد

تعداد افراد در محیط

بهترین کولرگازی 60 هزار بازار

کولرگازی ایستاده از دو قسمت تشکیل شده است که یکی از آنها در داخل و قسمت دیگر در بیرون از محیط قرار می گیرد. کمپرسور کولرهای گازی ایستاده نیز در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر هستند و می توانند قابلیت سرمایش و گرمایش نیز داشته باشند.

کولر گازی ایستاده معمولا در ظرفیتهای بالا تولید می شود تا در محیطهای بزرگ استفاده شوند. قیمت کولر گازی ایستاده از نوع ایستاده نسبت به اسپلیتها بالاتر است.

کولر گازی ایستاده گری ۶۰۰۰۰ تاور

این کولر با بهره گیری از فیلتر و قابلیت های ویژه از رشد باکتری ها جلوگیری و همواره هوایی کاملا سالم را برای شما مهیا میکند.این کولر با هر بار خاموش و روشن شدن مجدد به تنظیمات قبلی خود باز گشته ونیازی به تنظیمات مجدد نخواهد داشت این ویژگی مخصوصا در هنگام قطع برق میتواند کاربردی باشد و با وصل مجدد دستگا به کار خود ادامه هواهد داد.

شرکت گری این کولر را بسیار پر قدرت و مجهز به کمپرسور اسکرول و مختص مناطق تروپیکال طراحی کرده است. از جمله ویژگی های مثبت این گونه کمپرسور و موتور به مصرف انرژی بسیار پایین ان میتوان اشاره کرد در کنار ان صدای بسیار پایین و لرزش کم هم میتواند فضایی ارام  برای شما مهیا کند.این کمپرسور به خوبه در مناطقی با اب و هوای گرم میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

 کولر گازی ۶۰۰۰۰ سرد و گرم ایستاده اینورتردار کریر

کولر گازی ۶۰۰۰۰ کریر از فناوری اینورتر بهره برده است که نشان از کم مصرف بودن آن دارد. اینورتر در کولرهای گازی بسیار سودمند عمل می کند؛ به این ترتیب که کولرهای گازی بدون اینورتر زمانی که دمای محیط به حد مطلوب رسید، خاموش می شوند و پس از اینکه هوای اتاق دوباره گرم شد، روشن می شوند و همین خاموش و روشن شدنهاست که موجب مصرف بیشتر برق و انرژی می شود. اما در کولر گازی اینورتردار کولر گازی هیچگاه خاموش نمی شود بلکه با سرعتی بسیار کم به کار خود ادامه می دهد. به دلیل خاموش نشدن کولر گازی، دمای اتاق نیز برای مدتی طولانی تر خنک خواهد ماند.

در این کولر گازی رده آب و هوایی T3 در نظر گرفته شده است که برای آب و هوای گرمسیری است یعنی تا دمای 65 درجه سانتیگراد بدون کاهش کارایی می تواند فرایند سرد کنندگی را انجام دهد. در این کولر گازی کریر از گاز R410A استفاده شده است که بر طبق نظریه های کارشناسان، این گاز محافظ محیط زیست می باشد و کمترین آلودگی را ایجاد خواهد نمود و به دلیل سبک بودن بسیار سریعتر از قبل در محیط انتشار پیدا می کند و محیط را به دمای مناسب خواهد می رساند. بنابراین خرید کولرگازی ایستاده کریر به علت کیفیت وبالا و فناوری پیشرفته آن می توان جزو لیست پیشنهادی ما باشد.

کولر گازی ۶۰۰۰۰ ایستاده سرد و گرم هایسنس

این دستگاه دارای دو عملکرد سرد و گرم است که در واقع از هر کدام از عملکردهای این سیستم در قالب یک دستگاه گنجانده شده اند و مانع نصب دستگاه های اضافی دیگری برای ایجاد حرارت و برودت در محیط می شود و به این طرق مانع تحمیل هزینه های اضافی به محیط می شود. کولر گازی ایستاده هایسنس ۶۰۰۰۰ سرد و گرم از گاز مبرد R410 برای تامین سرمایش مورد نیاز محیط بهره می برد.

کولر گازی ایستاده هایسنس ۶۰۰۰۰ دارای یک صفحه نمایشگر LCD بر روی یونیت داخلی است که کلید های مختلفی در کنار آن قرار داده شده اند تا مصرف کننده بتوانند نسبت به انجام تغییرات لازم برای این دستگاه اقدام نماید. این صفحه نمایشگر با اطلاع رسانی نحوه فعالیت عملکردهای گوناگون دستگاه به کاربر در موارد گوناکونی مانند دمای موجود در اتاق و همچنین ایرادات احتمالی موجود در دستگاه هشدار داده و اطلاع رسانی می کند.

داکت اسپلیت 60000 گری اینورتردار مدل GUHD60ND3FO

داکت اسپلیت یک سیستم تهویه مطبوع است که توان تولید باد خنک و گرم (توسط کویل آبگرم یا هیت پمپ) را دارد. این دستگاهها به اسپلیت کانالی نیز معروف هستند و با استفاده از کانال هایی از جنس گالوانیزه، فلکسی بل و یا پلی یورتان هوای گرم یا سرد را به دورن محیط انتقال می دهند.

داکت اسپلیت تا حدودی شبیه به کولرهای گازی دیواری است، با این تفاوت که به جای اسپیلت یا پنلی که روی دیوار نصب می شود و روکار است، از یک یونیت داخلی توکار برای تهویه هوا استفاده می شود و از طریق دریچه ریزش هوا، باد تولید شده به محیط می رسد.

داکت اسپلیت اینورتر گری با دارا بودن کمپرسور روتاری همراه با گاز مبرد R410 قابلیت کارکرد از -15 درجه الی +50 درجه سانتیگراد را داشته و قابلیت سرمایشی و گرمایشی را دارد. داکت اسپلیت های گری با داشتن طراحی جمع و جور در یونیت داخلی به راحتی در سقف های کاذب با ارتفاع کم نصب شده و قابلیت کانال کشی برای فضاهای مختلف را دارا می باشد.

از دیگر ویژگی های کولر گازی داکت اسپلیت گری ۶۰۰۰۰ می توان به کندانسور مسی با شیار های داخلی جهت بهبود عملکرد و بالا رفتن راندمان، فیلتر قابل شستشو پلاستیکی در پنل داخلی، عملکرد کاملا بی صدا، قابلیت تعمیر و نگهداری آسان، جریان راه اندازی پایین به لطف کمپرسور تاخیری و استفاده از دو سنسور دمای محیطی را نام برد.

از ویژگی های داکت اسپلیت گری می توان به پمپ درین توکار پر قدرت، سیستم یخ زدایی هوشمند و سیستم جلوگیری از هوای سرد هنگام گرمایش (گرمایش با تاخیر) اشاره نمود. یونیت داخلی داکت اسپلیت گری دارای دریچه قابل انعطاف ورودی / خروجی هوا بوده که طبق شرایط نصب می تواند متغیر باشد. همچنین امکان نصب دریچه برگشت هوا از پایین و قسمت عقب دستگاه، قابلیت نصب در هر فضایی را ممکن می سازد.

سخن آخر

اگر دنبال قیمت مناسب لوازم خانگی و کم مصرف می باشید که دارای امکانات روز باشد مجموعه مدلهایی فروشگاه اینترنتی بانه۹۰ می توانند در لیست نهایی خرید شما باشد و با خرید هر کدام قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق میتوانید در واتس اپ یا از طریق تماس از راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید. در ضمن برای دیدن قیمت یخچال اصلی، قیمت لباسشویی بانه، قیمت مایکروویو و سولاردوم، قیمت ظرفشویی خارجی و تلویزیون برند اصلی از برندهای معتبر خارجی از وب سایت ما دیدن فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *