محصولات سونی

اطمینان از خرید با محصولات سونی

سونی فعالیت خود را از یک فروشگاه بزرگ در توکیو آغاز کرد. در آن زمان، ۱۹۴۶، فروشگاه توسط انفجاری آسیب دید. یک مهندس و یک فیزیکدان، سرمایه ای در حدود ۱۶۰۰ دلار برای ایجاد شرکتی با ۲۰ کارمند سرمایه گذاری کردند. نام مهندس ماسارو ایبوکا و نام فیزیکدان آکیو موریتا بود. افرادی که در شرکت جدیدشان کار می کردند تجهیزات الکتریکی را تعمیر می کردند. بعداً آنها شروع به تولید محصولات خود کردند. ظرف مدت ۴۵ سال سونی از یک شرکت کوچک با استخدام ۲۰ کارگر به یک شرکت چند ملیتی با حدود ۱۰۰٫۰۰۰ کارگر تبدیل شده است. این شرکت شعبه آمریکایی خود را در سال ۱۹۶۰ و شعبه انگلستان خود را در سال ۱۹۶۸ دایر کرد. این شرکت ژاپنی از همان ابتدا مسیر پیشرفت و توسعه را شروع کرد و تا الان هم با تولید محصولات روز و با کیفیت آنرا ادامه داده است.

sony

بهترین تلویزیون سونی فروشگاه بانه 90 ،  سری پرچمدار سونی است. به لطف فناوری پل QD-OLED، این سری کیفیت تصویر باورنکردنی را در هر محیط مشاهده ای ارائه می دهد. صحنه های تاریک، با کنتراست کامل و جزئیات حیرت انگیز در کل صفحه، باورنکردنی به نظر می رسند. رنگ ها زنده هستند و تلویزیون می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش دهد. به لطف قابلیت‌های پردازش عالی سونی، تلویزیون با PQ EOTF تقریباً بی‌نقص و پردازش محتوا فوق‌العاده، تصویری را ارائه می‌دهد که دقیقاً با هدف سازنده محتوا مطابقت دارد. در کل خرید تلویزیون سونی یک انتخاب فوق العاده برای سینماگرانی است که به صحت و دقت تصویر اهمیت می دهند. هر چند قیمت تلویزیون سونی بالا است ولی خب قیمت مدلی با کیفیت ساخت عالی همراه با امکانات روز ارزان نیست.

خرید سینمای خانگی و ساندبار سونی

با خرید سیستمهای صوتی بیشتر برای مهمانی ها و پارتی ها کاربرد دارد و با استفاده از آنها می توان صدایی بسیار پر قدرت و با کیفیت فوق العاده در محیط تولید کرد. این محصولات از یک یا چند بلندگوی بزرگ  و با کیفیت بالا تشکیل شده که محتوای روی کارتهای حافظه را با صدایی بسیار بلند تر از ساندبارها به گوش می رسانند.

طراحی سیستم صوتی به در اکثر موارد به صورت یک تکه است و همچنین قابلیت حمل آسان را دارند .  خرید سیستم صوتی برای برگزاری باشکوه تر مهمانی ها می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ساندبار سونی هم از دیگر شاهکارهای ابر شرکت sony است. این محصول با قابلیت پیشرفته و بی نظیری تولید می شود.  که بر خلاف سینما خانگی سونی، مجهز به بلوتوث و وای فای است و براحتی می توانید با تلویزیون و گوشی به آن متصل شوید‌. قدرت و کیفیت صدای این سیستم عالیست و طراحی آن به گونه است که وزن سبکی دارد. با توجه به نوع بلندگوها ها و قابلیت های آن طیف وسیعی صداهای مختلف را به صورت طبیعی و نچرال می توانید گوش دهید. خرید ساندبار سونی در نمایندگی محصولات سونی در بانه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای اتصال به تلویزیون و شنیدن صدایی سه بعدی و رسا باشد.