نشانی

خرید یخچال ال جی از بانه: بانه خیابان شهدا مجتمع تجاری تاج طبقه 2 فروشگاه بانه ۹۰
09185213908 – 09185213907
فروشگاه :
08734243813

یخچال های ال جی

طی چند دهه اخیر فعالیت های درخشان شرکت ال جی در زمینه ساخت محصولات خانگی زبانزد همه افراد بوده است. یخچال فریزر های ال جی در مدل های دو قلو، ساید بای ساید، بالا پایین، درب فرانسویی، 4 درب و … تولید و به بازار عرضه گشته اند و مخاطبان می توانند بر اساس نیاز خود اقدام به خرید یخچال ال جی کنند. مجهز بودن به قابلیت ها و امکاناتی همچون اینستاویو، بدنه ظریف و همه پسند، سیستم عیب یاب هوشمند و هزاران ویژگی خارق العاده و کاربردی دیگر باعث شده تا یخچالهای ال جی محبوبیت ویژه ای در میان مردم داشته باشند.

از ویژگی های منحصر به فرد یخچالها و سایدهای ال جی می توان به Smart Diagnosis و دربهای InstaView اشاره کرد. همانطور که گفته شد درب های InstaView شامل یک صفحه شیشه ای می شوند که با دو ضربه متوالی، قسمت داخلی یخچال را روشن می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد داخل یخچال را بدون باز کردن ببینید. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در یخچال فریزر ال جی می توان به LG Signature و SmartThinQ اشاره کرد.

ویژگی LG Signature که در لاکچری ترین یخچالهای ال جی به کار رفته، باعث می شود به محض نزدیک شدن به یخچال، درب یخچال باز شود. همچنین با فناوری SmartThinQ می توان یخچال از راه دور مدیریت کرد و حتی در برخی مدلها می توان از محتویات درون یخچال باخبر شد و خوراکی های مورد نیاز را خریداری کرد.

خرید یخچال ال جی از بانه

در شهرستان بانه واقع در استان کردستان به دلیل وجود بازارچه مرزی، قیمت یخچال ال جی و هر نوع محصولات خانگی دیگر بسیار پایین تر از بقیه استانها و شهر ها می باشد. اگر شما هم قصد خرید یخچال فریزر ال جی از شهر مرزی بانه را دارید، با دو روش می توانید یخچال ال جی خریداری نمایید. اول اینکه به صورت حضوری به بانه سفر کنید که هم فال است و هم تماشا؛ دوم اینکه می توانید یخچال ال جی را از وبسایتهای معتبر بانه سفارش دهید.

برای اینکه خریدی امن و مقرون به صرفه داشته باشید، پیشنهاد می کنیم ابتدا با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس گرفته تا شما را از قیمت یخچال ال جی مطلع ساخته و راهنمایی نمایند. وبسایت فروشگاه لوازم خانگی بانه 90 مفتخر است با عرضه انواع لوازم خانگی از برندهای معتبر در خدمت هموطنان گرامی باشد.