تلویزیون های 2020 سامسونگ چه ویژگی هایی را دارند؟

شرکت سامسونگ در سال 2020 متفاوت تر از سال 2019 تلویزیون های خود را روانه بازار کرده است. این شرکت ویژگی ها و امکانات جدیدی را در تلویزیون های خود قرار داده است که تاثیر زیادی را در کیفیت تصویر و حتی کیفیت صدا و طراحی تلویزیون گذاشته اند. این  تلویزیون ها با امکانات و ویژگی هایی همراه هستند که ما در این نوشته آنها را ارائه می دهیم. خرید تلویزیون سامسونگ 2020 با قیمت بالاتری صورت می گیرد، ما در این نوشته دلیل قیمت بالای آنها را ارائه می دهیم.

پردازنده جدید کریستال 4K

سامسونگ در تلویزیون های 2020 خود پردازنده را تغییر داده و به جای پردازنده UHD Engine که در تلویزیون های 2019 استفاده می شد از پردازنده Crystal 4K استفاده کرده است. این پردازنده به دلیل اینکه سرعت بالایی دارد و تصویر و صدا را خیلی سریع پردازش می کند به آن پردازنده کریستالی می گویند، نمایش رنگ در این تلویزیون و روشنایی و کیفیت تصویر به قدری بالا است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

طراحی Boundless در تلویزیون های سامسونگ 2020

  سامسونگ در تلویزیون های 2020 طراحی را تغییر داده است . شاید می توان گفت که کمی از شرکت و برند سونی تقلید کرده است. در تلویزیون های 2020 سامسونگ از طراحی ویژه و منحصر به فردی استفاده شده است که از هر طرفف بیننده را در تلویزیون غرق و جذب می کند به این شیوه طراحی Boundless Design می گویند. در تلویزیون های سامسونگ 2020 از ویژگی جذاب دیگری به نام Cable Management استفاده شده که کابل ها را مدیریت می کند و از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری می شود.

ویژگی Game Mode مورد پسند گیمر ها

در تلویزیون های سامسونگ 2020 از ویژگی هایی استفاده شده است که مورد رضایت کاربران بازی های کامپیوتری است. در این تلویزیون ها زمانی که برای بازی مورد استفاده قرار می گیرند می توان در تنظیمات تلویزیون گزینه Game Mode  را فعال کرد تا تصاویر بازی روانتر نمایش داده شوند، اما چطور؟ زمانی که ویژگی Game Mode فعال می شود  سرعت انتقال داده در پورت ها  افزایش و یا زمان تاخیر در انتقال داده کاهش می یابد.

نور پس زمینه و فناوری های موجود در تلویزیون های 2020 سامسونگ

سامسونگ در تلویزیون های خود زیاد نور پس زمینه را تغییر نداده است. دو نوع نور پس زمینه معمولا در تلویزیون ها استفاده می شود که Direct و Edge نام دارند و سامسونگ بیشتر از نور پس زمینه Edge استفاده می کند. در تلویزیون های 2020 هم مثل تلویزیون های 2019 از انواع نور پس زمینه استفاده شده است اما با فناوری هایی همراه هستند. در تلویزیون های 2020 سامسونگ از فناوری Dimming استفاده شده است( البته در بعضی از مدل ها) که در آن کنتراست تصویر و نمایش رنگ های تیر از هم تفکیک شده و با کارایی بهتری ارائه می شوند. 

قابلیت های هوشمند در تلویزیون های 2020 سامسونگ

سامسونگ همانند تلویزیون های 2019 در تلویزیون های 2020 از پلتفورم تایزن استفاده کرده است که در آن کاربری آسان و سرعت لود صفحات به خوبی محقق شده است. ورژن سیستم عامل در تلویزیون های 2020 بالاتر است و برنامه های کاربردی تری در آن قرار گرفته است. تلویزیون های 2020 سامسونگ از Google Assistant و Alexa پشتیبانی می کنند و با Bixby می توان جستجو و تغییرات را با صوت کاربر انجام داد.

جمع بندی

اخیرا تلویزیون های 2020 سامسونگ وارد بازار شده اند و در حال حاضر چند مدل از آن ها را بازار موجود می باشد. این تلویزیون ها قابلیت های بالایی دارند. در آن ها طراحی زیبا و پردازنده ای قوی اتخاذ شده است که در نمایش رنگ کارایی بالایی را دارد به همین دلیل به آن پردازنده کریستال 4K می گویند. تلویزیون های 2020 سامسونگ برای کاربری بازی فوق العاده هستند و در زمان بازی به صورت اتوماتیک سرعت انتقال داده افزایش می یابد و میزان تاخیر در انتقال داده کاهش پیدا می کند که در نهایت تصویری روان و بدون نویز و بلور ارائه می شود. قیمت تلویزیون های 2020 سامسونگ نسبت به مدل های 2019 بالا تر است چرا که ویژگی های منحصر به فردی را دارند و بسته به هر ویژگی موجود در تلویزیون قیمت تلویزیون سامسونگ و یا هر برند دیگری  بالا می رود.


برای مشاهده تلویزیونهای OLED و منحنی در وبسایت بانه 90 اینجا کلیک کنید
برای مشاهده تلویزیونهای LED سامسونگ در وبسایت بانه 90 اینجا کلیک کنید
برای مشاهده تلویزیونهای LED ال جی وبسایت بانه 90 اینجا کلیک کنید
برای مشاهده تلویزیونهای LED سونی در وبسایت بانه 90 اینجا کلیک کنید

4 پاسخ
  1. Asgar
    Asgar گفته:

    سلام
    تلویزیون های 2019 سامسونگ که فوق العاده بودن که باید تلویزیون های 2020 قویتر هم باشند.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *